.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد. سیل در راه مازندران؛ اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
شمال نیوز: هواشناسی مازندران نسبت به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد.

کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع مازندران نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اختلاف و کشمکش های سیاسی و اجتماعی به نفع استان نیست، بر لزوم تعامل و هم افزایی تاکید کرد. (ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. آسمان مازندران صاف و آفتابی
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد.

دمای شهرهای مازندران به زیر صفر رسید/پیش‌بینی هوای استان در ۷ روز آینده
مازندران معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از دمای زیر صفر در برخی شهرهای مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود. موج جدید بارش از امروز تا دوشنبه در نوار شمالی/ اوج بارش‌ها دوشنبه در گیلان و مازندران
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود.(ادامه)
عکس/ مرداب "دریوک" مازندران(خبر)
(ادامه)
هوای سرد و بارانی در مازندران
هوای مازندران با کاهش محسوس دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود. باد و باران از بعد از ظهر در مازندران
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز بتدریج با بارندگی، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت زرودی : تاخیر در پاسخگویی محیط زیست موجب نابسامانی پروژه‌ها شده است / روشن شدن مشعل گاز در همه روستاهای بخش کجور یکی از اولویت‌های بخش کجور است
شمال نیوز : زرودی فرماندار نوشهر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت و بیش از همه وقت به موضوع مهم انتخابات پیش‌رو مجلس پرداخت (ادامه)
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. هوای آفتابی استان در اوایل هفته
هوای مازندران امروز صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز در دامنه‌ها همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود. پیش‌بینی بارش‌های پاییزی در دامنه‌ها
هوای مازندران امروز در دامنه‌ها همراه با احتمال بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد. آغاز نمایشگاه دام و طیور و شیلات در مازندران
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.(ادامه)
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای بارانی و خنک در آخرین روز‌های تابستان
هوای مازندران امروز سه شنبه ۲۸ شهریور همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود. هوای مازندران قدری گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود. هوای مازندران پاییزی می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز همراه با بارش پراکنده باران خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود احتمال بارش باران در استان
هوای مازندران امروز با احتمال رگبار باران پیش بینی می‌شود(ادامه)

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. مسافران شمال بخوانند؛ هوای این مناطق بارانی است
براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران در چهاردهمین روز شهریور همچنان گرم و آفتابی پیش بینی می‌شود. تب هوای مازندران همچنان بالا
هوای مازندران در چهاردهمین روز شهریور همچنان گرم و آفتابی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود. گرما و شرجی همچنان بر سر استان
هوای مازندران در دوازدهمین روز شهریور همچنان گرم و شرجی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. احتمال بارش پراکنده باران در برخی مناطق مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری، در مناطق غربی و ارتفاعات گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. پیش بینی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد
هوای مازندران امروز همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود. مازندران بارانی می‌شود
هوای مازندران از اواخر وقت امروز با بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 148 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.